منتديات الروقان

تحميل برامج × برامج كمبيوتر × برامج مجانية منتدى مخصص لـ برامج كمبيوتر , برامج كاملة , برامج مجانية , تنزيل البرامج الجديدة 2013

تحميل برامج × برامج كمبيوتر × برامج مجانية

إضافة رد
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  رقم المشاركة : 1  
قديم 09-19-2009, 02:33 PM
مرمورات  
رايق منورنا

 
مرمورات غير متواجد حالياً






معدل تقييم المستوى: 0
مرمورات is on a distinguished road

Image برنامج الاتصال عبر الانتر نت بأي مكان مجانا


بهذا البرنامج ( Globe7Update9.1.0.3_3.exe)يمكاك الاتصال باي مكان داخل او خارج مصر ببلاش
والمثل بيقول :ابو بلاش كتر منه
الفكره
--------
البرنامج به مجموعه من الاعلانات عن افلام اوبرامج ---------بالنظام ده
اللي عليك انك تشغل الاعلان مش لازم تشوفها يعنى تنزلها تحت وتكمل شغلك عادي
بمجرد انه ينتهى يحسب في رصيدك عدد من النقط لحد ما اتوصل لحد معين
وهوي تترجم الي رصيد ثم يمكمك اجراء المكالمه
-------- |
ملحوظه |
---------|
وقت المكالمه متوقف علي النقاط التى حصلت عليها

البرنامج مجاني
يعنى احتمال تستغنى عن تليفون البيت بعد كده

لتحميل البرنامج
http://rapidshare.com/files/28175996...e9.1.0.3_3.exe

انا تعبت في الحصول علي البرنامج اتمنى الرد لكن الرابط ظاهر لعيونكم

من مواضيع مرمورات في المنتدى

قديم 09-30-2009, 10:51 AM رقم المشاركة : 2
(مج)  
رايق منورنا







(مج) غير متواجد حالياً


افتراضي رد: برنامج الاتصال عبر الانتر نت بأي مكان مجانا

ممممممممممشششششششششششككككككككككور








قديم 09-30-2009, 10:43 PM رقم المشاركة : 5
sunwarm  
رايق منورنا






sunwarm غير متواجد حالياً


افتراضي رد: برنامج الاتصال عبر الانتر نت بأي مكان مجانا

انا قبل ما اشكرك على البرنامج
بشكرك على ذوقك فى اظهار الرابط
وعدم ربط اظهارة بالرد على الموضوع








قديم 09-30-2009, 11:05 PM رقم المشاركة : 6
sunwarm  
رايق منورنا






sunwarm غير متواجد حالياً


افتراضي رد: برنامج الاتصال عبر الانتر نت بأي مكان مجانا

ممكن تقولى منين اتصل
واى اعلان هو اللى بيتحسب منه النقاط
وشكرا








إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

الكلمات الدلالية (Tags)
مجانا, موبايل, تليفون.اتصل

برنامج الاتصال عبر الانتر نت بأي مكان مجانا


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
برنامج الاتصال المجاني من الانتر نت بالصور ايهاب دحلان تحميل برامج شات 16 01-28-2011 06:11 PM
اتصل مجانا لاى مكان بالعالم مجربة بالشرح my2008 منتدى المحذوفات والمواضيع المكررة 16 07-25-2010 07:10 PM
رسائل مجانا الى اى مكان بالعالم x مجرب 100% newlook5000 قسم جوالات نوكيا 29 12-29-2009 01:25 AM
اتصل مجانا لاى مكان بالعالم مجربة بالشرح my2008 منتدى المحذوفات والمواضيع المكررة 1 04-11-2009 01:54 PM
أرسل رسائل مجانا الى اى مكان بالعالم x مجرب 100% sms ناصر سرحان قسم الجوالات العام 13 02-19-2009 03:26 PM


جميع المشاركات المنشورة فى المنتدى لا تعبر عن وجه نظر الإدارة
لطلب الإعلانات admin@rwa2an.com (ليس لدينا ايميلات اخرى للتعامل)
Please dont post any copyrighted materials like cracks , serials , nulled products .. ETC

الساعة الآن 03:26 AM.
Powered by vBulletin, Jelsoft Enterprises Ltd

جميع الحقوق محفوظة لمنتديات الروقان، عالم من الإبداع