منتديات الروقان

تحميل برامج × برامج كمبيوتر × برامج مجانية منتدى مخصص لـ برامج كمبيوتر , برامج كاملة , برامج مجانية , تنزيل البرامج الجديدة 2013

تحميل برامج × برامج كمبيوتر × برامج مجانية

قديم 07-30-2011, 09:35 PM
الصورة الرمزية AlexWinner
AlexWinner  
رايق سوبر

AlexWinner غير متواجد حالياً

AlexWinner has a reputation beyond reputeAlexWinner has a reputation beyond reputeAlexWinner has a reputation beyond reputeAlexWinner has a reputation beyond reputeAlexWinner has a reputation beyond reputeAlexWinner has a reputation beyond reputeAlexWinner has a reputation beyond reputeAlexWinner has a reputation beyond reputeAlexWinner has a reputation beyond reputeAlexWinner has a reputation beyond reputeAlexWinner has a reputation beyond repute

إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى AlexWinner
7asri كيفية تحميل و لعب العاب الفلاش من مواقع الإنترنت

اهلا بيكم يا حلوين ,,, انا بقالى كثير ما كتبت موضوع .. عموما موضوعنا انهارده عن ازاى تحمل و تلعب العاب الفلاش من المواقع الإلكترونية

اسم البرنامج اللى هنحمل و نلعب منه العاب الفلاش : FLASH SAVER GOLD 6.80

رابط تحميل البرنامج : http://www.multiupload.com/XQHIX81S8R
مساحة التحميل : 3.54 ميجا بايت

بسم الله الرحمن الرحيم

الأول : واجهة البرنامج ,, ملحوظة هامة جدا : الصور انا اللى عملتها و كمان رفعتها باسمى و اسم منتدى الروقان الغالى **

ثانيا : نضغط على كلمة "Tools" ثم على "Flash Player" كما فى الصورة :

ثالثا : نضغط على كلمة "File" ثم على "Open Flash File" كما فى الصورة :

رابعا : نفتح ملف الفلاش المراد تشغيله

و الان الى لعبة فلاش حلوة جدا اسمها Football Tycoon و انت تكون فيها مدرب لمدة 5 مواسم مع اى فريق انجليزى و فى البداية هيكون معك 30 مليون دولار ثم اقترض من البنك 100 مليون اخرين ثم اشترى اى فريق سعره 130 مليون او اقل ,, نصيحة : اشترى فريق Portsmouth و هتكون فى دورى الدرجة الثانية ثم اقعد العب و خذ الموسم ثم اقعد اشترى لاعبيه و خلى الفريق كله 100 ثم هيكون ثمن الفريق عالى جدااا تقريبا 1 مليار و 500 مليون دولار ثم بع الفريق ثم اشترى فريق LiverPool و اقعد اشترى لاعبيه بس مش كثير عشان الديون هتكون عالية اوى انا عن نفسى اقعد مع ليفربول 4 مواسم و اخذت معهم كل كؤوس الدورى و كأس انجلترا و بعديها اعمل حساب جديد لو عايز لسه تلعب و اتحداك انك راح تدمنها رابط التحميل من رفعى الخاص : http://www.4shared.com/document/OMfJ...allTycoon.html *** و اخيرا ارجو الردود و التقييمات و ارجو من كل قلبى التثبيت لان الموضوع اخذ منى اكثر من 3 ساعات و نصف متواصلة لتجميعه و تظبيطه و عمل الصور و وضع اسمى و اسم المنتدى الغالى عليها

تحذير هام : انا وضعت اسمى على الصور عشان ما احد ينقل الصور و لو اى حد نقل الصور فى اى منتدى اخر راح امسح الصور من الموقع الذى رفعت عليه صورى

من مواضيع AlexWinner في المنتدى

قديم 08-20-2011, 08:47 PM رقم المشاركة : 6
K!nG-RKO  
رايق منورنا

الصورة الرمزية K!nG-RKO

K!nG-RKO غير متواجد حالياً

إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى K!nG-RKO إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى K!nG-RKO

افتراضي رد: كيفية تحميل و لعب العاب الفلاش من مواقع الإنترنت

مشكوور يا غالى
نتظر جديدك